“Forgive me for I have sinned”: la collezione di Jovan Stevanović nell’editoriale scattato da Alessio Giubba in anteprima su stefanoguerrini.vision

Avevo promesso un’altra sorpresa legata a Jovan Stevanović ed eccola! Un editoriale interamente dedicato a lui, dove la duplice natura di questo uomo è svelata, un po’ santo e un po’, di più, peccatore! E lo stesso designer fa una apparizione speciale negli scatti di Alessio Giubba, in anteprima per stefanoguerriniarchivio.it. Io mi sono innamorato di questo designer, così come delle foto che vedete. Spero anche voi!
I promised another surprise tied to Jovan Stevanović and here it is! An editorial entirely dedicated to him, where the dual nature of his man is revealed, a bit of a saint and a bit, maybe more, of a sinner! And the designer himself makes a special appearance in the shots of Alessio Giubba, in this special premiere for stefanoguerriniarchivio.it. I’m in love with this designer, as well as with the photos you see here. And I hope you will be too!

Photo: Alessio Giubba
Models: Aldo Carrabs,  Walter Rossi (the one with long hair, ndr)

All clothing Jovan Stevanović

 

1 2 3 - Copia 4 5

6

Post your thoughts